Site Overlay

Reklama kam se podíváš

Reklamy jsou na každém rohu. V televizi, v časopisech, v letácích, v rádiu, no prostě všude kde vás napadne. Chcete si taky zařídit svoji reklamu? Ale chcete aby nebyla otravná? Naopak by jste přijeli nějakou decentnější formu?

Kdykoliv zapnete televizi tak na vás vyskočí reklama, to samé je i na internetu. Reklama na každé stránce a opravdu je to kolikrát tak otravné, že člověk už ani nemá chuť se na cokoliv podívat. Prostě reklamy s námi žijí a žít budou. Co to je vlastně reklama? Reklama je nějaký druh prodeje. Tím hejnem reklam se nám snaží vnutit si daný produkt pořídit nebo půjčit. Dokonce kolikrát se osvědčilo, čím více otravná reklama a znělka, tím více se nám v rývá do paměti a někdy sní jdeme i spát. A o to obchoďákům jde. Protože si lidé na popud té reklamy předmět pořídí.

reklama

Ale co vy? Napadá vás nějaký konkrétní nápad jak by vaše reklama měla vypadat? Jaké heslo by měla dávat vašim zákazníkům? Sami dobře víte, že reklamy vám taky kolikrát lezou krkem. Ať už je jakákoli. Někdy na vás vyskočí zelený mimozemšťan a někdy zase člověk s králičí hlavou. No hlava vám to nebere, co ti lidé dneska nevymyslí. Ale přesně takové reklamy si lidé nejvíce pamatují. Taky jsou za to reklamní agentury řádně finančně ohodnocené v nemalých finančních částkách, ale někdy se může stát, že opravdu reklama nezaujme nikoho a vy jste vyhodili peníze do větru.

reklamní pero

Reklama nemusí být výrazná, křiklavá a otravná. Nechcete investovat několik tisíců do propagandy. Zkuste to s reklamním předmětem. Je to sice poněkud starší propagace, ale v jisté době efektivní, tak proč to nevyzkoušet. V rozdávání reklamních předmětu, můžte mít jistotu, že lidé se podívají co třeba nosí, nebo používají. Co by jste řekli na reklamní tužku. Tohle je reklamní předmět, který každý používá několikrát denně. Lidé přeci rádi dostávají něco zadarmo. A na víc pro vás takový bonus. Jistě víte, nebo jste to i několikrát zažili, že tužku si pokaždé někdo vypůjčí. Z důvodů, že ji třeba nemá zrovna u sebe, nebo mu přestala psát a hned se o vás dozví někdo nový. Je to nenápadná, malá a decentní reklama pro vás. A na víc nebude otravná.